Jubilarfesten

Jubilarfesten 2024 er for alle som er dimitteret fra RKS Real’er, HF’er og Gymnsiaster

Årgangene er:
2019, 2014, 2009, 2004, 1999, 1994, 1989, 1984, 1979, 1974, 1969, 1964, 1959 og 1954+

Billetsalget åbner til efteråret.

Vi ses

Kommende jubilarfester

Herunder ser du en oversigt over de kommende års jubilarfester

Jubilarfest 2024 –  lørdag, d. 8. juni

Jubilarfest 2025 – lørdag, d. 14. juni

Jubilarfest 2026 – lørdag, d. 13. juni

Jubilarfesten afholdes altid den anden lørdag i juni, med mindre det er en helligdag. I så fald flyttes jubilarfesten til en lørdag, som kan passe ind i RKS’ kalender. Juni er jo både eksamensmåned og studentermåned, så vi skal have alt til at gå op i en højere enhed.

Generalforsamling og Jubilarfest

Lørdag, d. 8. juni 2024, på Roskilde Katedralskole, Holbækvej 59, 4000 Roskilde

• 16.00 Generalforsamling for medlemmer af RKS Elevforening
  • 17.00 Velkomstdrink
  • 18.00 Velkomst v/rektor og formand – Middag for jubilarerne
  • 21.00 Le Lancier og DJ
  • 01.00 Festen slutter

Det er Roskilde Katedralskoles Elevforening, bestående af “gamle elever”, der står for arrangementet. RKS stiller skolen til rådighed, og elevforeningens bestyrelsen arbejder frivilligt op mod og under festen.

Spisebillet koster 250,00 kr. Foreningen tjener ikke på festen, den hviler økonomisk i sig selv. Vin og øl sælges af foreningen i baren. Betaling med MobilePay (i videst muligt omfang).

Tilmelding skal ske via billetto.dk, din tilmelding er registreret, når vi har modtaget betaling. Elevforeningen modtager en kvittering med dit navn og betalings-ID, som bruges til indtjek til festen.

Frist for tilmelding er lørdag d. 1. juni 2024 af hensyn til festens tilrettelæggelse og bestilling af mad. Der er ingen venteliste, og der sælges ikke efter fristen. Du kan komme ind efter kl. 21.00 mod betaling af 100 kr i døren.

Skriv til aarsfest(a)rks-elevforening.dk, hvis du har allergi eller er vegetar/veganer. Vi kan sagtens klare en særbestilling til dig.

Der udsendes adresse-og klasselister til alle årgange én gang – hvis vi har email på jer.

I skal hjælpe med at finde hinanden fx. via facebook eller linkedIn.

Foreningen er på både facebook , Instagram og linkedIn. Følg os her og hold dig opdateret.

Spørgsmål vedr. din klasse kan rettes til: aarsfest(a)rks-elevforening.dk.

På gensyn
Bestyrelen
Roskilde Katedralskoles Elevforening

PS: VI SAVNER MEDLEMMER TIL BESTYRELSEN. VI HAR BRUG FOR FLERE  BESTYRELSESMEDLEMMER, HVIS VI FORTSAT SKAL KUNNE ARRANGERE JUBILARFESTEN.

Roskilde Katedralskoles Elevforening deltager ved den årlige “Gamle Elevers Fest” i oktober, på RKS. Vi forsøger på den måde at gøre opmærksom på foreningen og vigtigheden af at holde fast i hinanden og sikre, at der hele tiden optages nye medlemmer.

Oktoberfesten er for alle dimitterede studenter. og fra 5. dimittentår overgår man til Roskilde Katedralskoles Elevforening, der inviterer til den første jubilarfest – nemlig 5-års jubilæet.

Efterfølgende inviterer RS til 5-, 10-, 15-, 20-, 25-, 30-, 35-, 40-, 45-, 50-, 55-, 60-, 65-, 70-, 75 års jubilar – det lyder måske utroligt, men vi har årligt elever med jubilæum helt op til 80 og 85 år og dem inviterer vi selfølgelig også.