Kontakt os

Hvis du vil være medlem, har spørgsmål til dit medlemskab eller vil sende os oplysninger om ændrede kontaktinformationer, skal du blot benytte formularen på denne side.

Ønsker du at blive medlem?

Som medlem optages tidligere og nuværende studenter/HF’ere/Realister fra Roskilde Katedralskole. Foreningen optager også lærere som medlemmer, også selvom de ikke længere underviser på RKS eller er blevet pensioneret.

Medlemskab er gratis de første fem år efter studentereksamen. Dernæst udgør kontingentet 150 kr. om året.

Du kan også købe et livsvarigt medlemskab til 1500 kr..

Kontingentet opkræves i maj. Vi sender en e-mail til dig.

Kontingent kan indbetales på to måder:

1. Mobilepay til 70510
  2. Bankoverførsel til foreningens konto i Nordea A/S, Algade 4, 4000 Roskilde:
    • Reg.nr. 2280 kontonr. 2551552465
      IBAN: DK94 2000 2551 5524 56
      SWIFT-BIC: NDEADKKK

Ved betaling bedes du oplyse medlemsnummer, alternativt dimittentår og klassebogstav.

Hvis du skifter adresse eller e-mail

Hjælp os med at holde kontakten vedlige – fortæl os, hvis dine kontaktinformationer ændrer sig. Brug kontaktformularen her på siden