Peter Nørtved
Kasserer
Plads til flere!
Vi mangler DIG, hvis du
vil gøre en forskel for RKS
og gamle elever

Hvordan vi finder årets jubilarer

Katja er vores primære resource til at finde gamle RKS’ere, samle klasselister og mobilisere klasserne til at finde hinanden.

Katja har brug for jeres hjælp til at finde hinanden. Send information om enkeltpersoner eller hele klasselister til kontakt(a)rks-elevforening.dk

Redskaberne er Facebook, LinkedIn, Blå Bog, årsskriftet roars kilde, 118.dk, netværk og en der altid kender en anden. Vi gør meget ud af at opfordre jubilarerne til at kontakte hinanden og hjælpe med at dele jubilarbegivenheden i klassernes egne facebook grupper eller via andre medier.

Alt struktureres, og der kommunikeres med klasserne fra november til lige før festen i juni. Målet er hvert år at finde så mange fra hver årgang, sikre at jubilardagen bookes og så ellers være med at til fejre årets jubilarer.

Der er brug for flere adressesøgere og vi modtager med glæde hjælp fra årgangene hvert år, for det er et stort arbejde at finde 1000-1200 jubilarer.

Katja er matematisk student fra 1987.

Jubilardatabase

Peter Meincke er vores databaseadministrator. Han har helt styr på alle de informationer, som I giver os, så vi også i fremtiden kan indkalde jer til jubilarfest.

Peter sørger også for, at medlemmerne får besked, når de skal indbetale kontingent.

Peter og Katja arbejder tæt sammen om at opdatere og organisere klasselisterne.

I er velkommen til altid at spørge efter jeres klasseliste. Vi hjælper, hvis vi kan, men vi udleverer ikke bare lige en klasseliste og vi kan ikke gøre dem offentligt tilgængelige.

Peter er matematisk student fra 1988.

Jubilartidsskriftet Roars Kilde

Jubilartidskriftet Roars Kilde bestyres primært af Karsten Reitov.

Under fanen “Årsskrifter” finder du de blade, som er skrevet igennem de mere end 100 år, som foreningen har eksisteret.